A la següent entrada tindreu informació rellevant a cada una
de les àrees de primer a treballar.
MÚSICA
-La
data:
ex:
Dilluns dia 16 de març de 2020
• Después: escribir con letra ligada 6 palabras qUe contengan
de les àrees de primer a treballar.
MÚSICA
Escoltar música clàssica dels següents compositors:
- Wolfgang Amadeus Mozart
- Ludwing van Beethoven
- Johann Sebastian Bach
- Fréderic Chopin
- Etc.
Aquests estils musicals ens ajudaran a estar més tranquils a casa però si
el que volem és moure l'esquelet, s'hauria de poder jugar al Just Dance.
Seguint aquest enllaç podreu trobar més propostes:
Per acabar, cantar ens ajudarà a poder estar més anímics i així
serà una bona excusa per recordar tot allò que hem après durant
aquests mesos.
Moltes gràcies a tothom,
David.
ANGLÈS
Pel que fa a anglès, haureu d'anar al side d'anglès
Allí trobareu videos i activitats relacionades amb el
tema que estam treballant a l'aula. Els dies que tenim anglès a
l'escola, heu d'entrar i mirar els videos (intentant repetir el que
diuen) i treballar algunes activitats. Aniré afegint més al llarg dels
dies. Qualsevol dubte, enviau-me un
correu: su.noguera@ceipcasserres.org
LLENGÜES
-
Realitzar cada dia un diari que inculirà:
-Un
dibuix
del que més t’ha agradat que has fet el dia anterior
- Cercar
una notícia, texte, llibre, conte… (5-6 línies)
i trobar
les lletres
proposades per a cada dia i pintar-les amb
un color (el que més
t’agradi).
- Després:
escriure
amb lletra lligada
(si la hem treballat a classe) 6
paraules
que contenguin la
lletra a treballar.
TOTS
ELS DIES I LLETRES A TREBALLAR
-
Dilluns dia 16 de març de 2020 (les lletres a i b)
-
Dimarts dia 17 de marça de 2020 (les lletres c i d)
-
Dimecres dia 18 de març de 2020 (les lletres e i f)
-
Dijous dia 19 de març de 2020 (les lletres g i h)
-
Divendres dia 20 de març de 2020 (les lletres i, j)
-
Dilluns dia 23 de març de 2020 (les lletres l,m)
-
Dimarts dia 24 de març de 2020 (les lletres n i o)
-
Dimecres dia 25 de març de 2020 (les lletres p i r)
-
Dijous dia 26 de març de 2020 (lletres s i t)
-
Divendres dia 27 de març de 2020 ( lletres u i v)
EL FORMAT DEL DIARI SERÀ EL SEGÜENT:
MATEMÀTIQUES:
Les matemàtiques es poden treballar de moltes maneres.
Recordeu que a part de les tasques que us vagi penjant,
podeu apuntar com treball diari, el joc del parxís, la oca,
jocs de daus...Las matemáticas se pueden trabajar de muchas maneras
. Recordad que a parte de las tares que os vaya colgando
, podeis apuntar como trabajo diario, el jugar al parchís,
la oca, juego de cartas, juegos de dados…
També podeu contar fins al 100 amb els vostros familiars, utilitzant
pedretes, llenties, ciurons...
Si teniu plastelina i palillos, recordeu que podeu realitzat figures
geomètriques en 2D i en 3D> com feim als tallers
No dubteu en fer fotos i penjar-ho al portfolio del calssdojo.
NATURALS I SOCIALS
Naturals:
Les fitxes que podeu trobar a l'arxiu al classdojo o de manera física
a l'escola.
Socials:
A part de cada dia, al diari , ells treballaran les emprentes del temps
ficant la data diària, deixaré aquestes dues setmanes per a que realitzeu el
treball de la vostra vida, com ja sabeu i així, quan tornem d'aquesta situació
tothom la pugui exposar.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MÚSICA
Escuchar música clásica de los siguientes compositores:
- Wolfgang Amadeus Mozart
- Ludwing van Beethoven
- Johann Sebastian Bach
- Fréderic Chopin
- Etc.
Estos estilos musicales nos ayudarán a estar más tranquilos
en casa pero si queremos mover el esqueleto, se puede jugar al JUST DANCE,
Siguiendo este enlace
Para acabar, cantar nos ayudará a poder estar más animados y así
será una buena excusa para recordar todo aquello que hemos aprendido
en estos meses.
David.
INGLÉS
Ir al side de inglés( https://sites.google.com/view/suclass/p%C3%A1gina-principal), y tenéis que clicar a las tres rallitas de arriba a la izquierda y buscar vuestro curso. Allí encontraréis vídeos y actividades relacionadas con el tema que estamos trabajando en el aula. Los dias que tenemos inglés en la escuela, tenéis que entrar y mirar los vídeos (intentando repetir lo que dicen) y trabajar algunas actividades. Iré poniendo más a lo largo de los dias. Cualquier duda, enviatme un correo: su.noguera@ceipcasserres.org Muchos ánimos y a seguir trabajando!!
MATEMÀTICAS
Las matemáticas las podéis trabajar de muchas maneras,
a parte de la ficha diaria que os planteo,
También podéis contar hasta el número 100 con vuestros
familiares utilizando piedrecitas, lentejas, garbanzos…
Si tenéis plastelina y palillos, recordad que podéis realizar
Si tenéis plastelina y palillos, recordad que podéis realizar
figuras geométricas en 2D y en 3D com las que hemos
realizado muchas veces en nuestro taller.
No dudéis en relaizar fotos y recordad que podéis colgarlo
No dudéis en relaizar fotos y recordad que podéis colgarlo
en el portafolio de la aplicación classdojo.
LLENGÜES
- Realizar cada dia un diario que inculirá:
• La fecha: ej: Dilluns dia 16 de març de 2020
• Un dibujo de lo que más le ha gustado del dia anterior.
• Buscar una noticia, texto, libro, cuento... (5-6 lineas) y
• La fecha: ej: Dilluns dia 16 de març de 2020
• Un dibujo de lo que más le ha gustado del dia anterior.
• Buscar una noticia, texto, libro, cuento... (5-6 lineas) y
encontrar las letras propuestas para cada día
y pintarlas con un color (el que más te guste)
• Después: escribir con letra ligada 6 palabras qUe contengan
la letra que se está trabajando.
- Dilluns dia 16 de març de 2020 (les lletres a i b)
- Dimarts dia 17 de marça de 2020 (les lletres c i d)
- Dimecres dia 18 de març de 2020 (les lletres e i f)
El formato será el siguiente:
FORMATO del diario ( en la imagen)
- Dilluns dia 16 de març de 2020 (les lletres a i b)
- Dimarts dia 17 de marça de 2020 (les lletres c i d)
- Dimecres dia 18 de març de 2020 (les lletres e i f)
El formato será el siguiente:
FORMATO del diario ( en la imagen)
NATURALES:
las fichas que podeis encontrar en el archivo de classdojo
o de manera física en la escuela.
SOCIALES:
A parte de cada dia, en el diario, ellos trabajarán las situaciones
del tiempo, poniendo la fecha a diario. Además aquellos niños que no hayan hecho
su vida (el mural), que aprovechen estas dos semanas para poder acabarlo
y así tenerlo listo para su exposición a la vuelta de esta situación.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada